Обслуговування комерційного автомобіля: чек-лист для власників Fiat Professional

03.11.2021

Кожен автовласник знає: для безпечної експлуатації машини й захисту мотора від передчасного зносу, потрібно систематично робити технічне обслуговування. До нього входить як заміна витратних матеріалів і мастила у двигуні, так й аналіз стану агрегатів з їхньою заміною в разі потреби.

Тим, хто вирішив купити новий Fiat Fiorino або іншу модель з лінійки Professional, треба знати тонкощі ТО під час гарантійного періоду й після нього. Зберігайте собі чек-лист з корисною інформацією.

Періодичність технічного обслуговування

Коли кажуть про цю процедуру, найчастіше мають на увазі планове ТО, яке за регламентом проводять у чітко встановлені терміни. У компанії Fiat подбали про те, щоб максимально скоротити частоту відвідування сервісних центрів власниками комерційного транспорту. Тож передбачені такі вимоги:

15 тис. км (+/– 500 км) пробігу;

або 12 місяців (+/– місяць) за строком.

Тут усе залежить від того, якийсь ліміт водій вичерпує раніше.

На грузовий Fiat Ducato термін пробігу ще більший і становить 20 тис. км. Такі машини зазвичай дуже швидко долають встановлений кілометраж, оскільки працюють без простою. 

Зазначених строків треба обов’язково дотримуватися, щоб зберегти чинність заводської гарантії, яка поширюється на пробіг до 100 тис. км. Якщо такий кілометраж машина долає за перший рік, вона має зробити в дилерському центрі планове ТО мінімум 5 разів.

Досвідчені водії рекомендують міняти мастило у двигуні, фільтри й інші витратні матеріали що 15 тис. км, особливо на дизельних автомобілях. Якість пального в Україні змушує бажати кращого, тому щоб подовжити термін безаварійної роботи мотора, краще частіше обслуговувати свого залізного працівника.

Якість запасних частин

Кожне зроблене ТО на офіційному сервісі Fiat відмічається в сервісній книжці автомобіля. Там фіксується дата приїзду на ТО, види проведених робіт і тип запасних частин, використаних для ремонту. Ця книжка є своєрідною біографією машини, по якій можна судити, наскільки відповідально власник ставиться до експлуатації транспортного засобу та на які проблеми в майбутньому можна очікувати.

Якщо під час ТО виявлено не гарантійну поломку в будь-якому вузлі або агрегаті, перед власником постає питання вибору: купити дорогу оригінальну деталь або пошукати бюджетніший аналог. Часто відповідь підказують фахівці сервісу. 

Однак ми рекомендуємо й самостійно зважити всі плюси й мінуси і врахувати такі чинники:

оригінальна запчастина має великий ресурс;

переплата за оригінал цілком виправдовується терміном його служби;

оригінал гарантує вашу безпеку під час руху.

Сезонне обслуговування

Комерційний автомобіль потрібно обов’язково підготувати до сезону, оскільки в нашій широті клімат істотно змінюється взимку і влітку. З приходом перших заморозків машину перевзувають у зимові шини і замінюють усі рідини на ті, що не замерзають. 

Для дизельного двигуна взимку рекомендують використовувати пальне зі зниженою точкою замерзання, щоб запобігти проблем у разі сильних морозів.

Джерело: Сумські дебати - debaty.sumy.ua

Інші новини:

Коментарі: