У Шостці запровадили новий порядок обліку й розподілу теплової енергії

17.12.2021

Днями шосткинці отримали оновлені квитанції за тепло. Як пояснили у адміністрації Шосткинської ТЕЦ, квитанції сформовані згідно зі змінами у законодавстві у сфері теплопостачання і ці зміни торкнулися всієї країни.

Тому ШП «Харківенергоремонт» з 1 листопада запровадило новий порядок обліку й розподілу теплової енергії.

«Нові правила передбачають запровадження комерційного обліку і розподілу за кожним споживачем. Споживачі, які користуються централізованим опаленням і мають індивідуальне опалення є співвласниками і користуються загальним майном. Сюди належать і розводки теплової енергії, в залежності від конструкції будівлі. І там, звісно, відбуваються якісь витрати теплової енергії, які обліковуються приладами, і повинні бути розподілені серед споживачів для оплати», – розповіає Григорій Хруневич, в.о. начальника відділу збуту ШП «Харківенергоремонт».

Раніше ж ці витрати лягали на плечі виключно тих, хто користується централізованим опаленням.

Григорій Хруневич не заперечує, що у Шостці є такі багатоповерхівки, в яких під’їзди не опалюються. Але підприємство не обліковує будинки, у яких вирізані чи неробочі батареї. Це не входить у його повноваження. «Такі порушення повинні усунути виконавці послуг з управління будинками, або які виконують послуги з експлуатації технічного обслуговування будинків», – говорить представник ТЕЦ.

До абонентського обслуговування належать укладання договорів, робота з претензіями до споживачів, які мають борги, періодична перевірка приладів обліку.

Також у ШП “Харківенергоремонт” роз’яснили, що таке публічний договір. «Виконавець оголошує умови договору і порядок їх укладення, і вимоги щодо якості продукції на сайті місцевого органу самоврядування і на власному сайті. Кожен ознайомлюється, робить висновки. Зауважень та пропозиції стосовно його змісту не поступало на підприємство від споживачів. Згідно з чинним законодавством, через 30 днів, як вони були оприлюднені, вони набувають дієвості», – каже Григорій Хруневич.

Що стосується встановлення лічильників, то на кожен з них розробляється індивідуальний проект. Є будинки, на яких встановлено 1 прилад обліку, є й такі, які розділені на 2-3 частини. Термін періодичної повірки складає 4 роки. Показники знімаються 1 раз на місяць, при цьому участь можуть брати і представники дому.

«Підприємство охоче залучає до цієї роботи представників споживачів. Я звертаюся до всіх співвласників, які мають претензії чи пропозиції… Ми розглянемо ці звернення і надамо відповідь до кожної заяви», – зазначив в.о. начальника відділу збуту ШП «Харківенергоремонт».

shostka.info

Джерело: Сумські дебати - debaty.sumy.ua

Інші новини:
24.08.2025 Є поранені: протягом доби російські війська здійснили понад 90 обстрілів Сумщини
24.08.2025 Ворог атакував Сумську громаду БпЛА
24.08.2025 Вночі ворог наніс удари по Сумській та Садівській громадах
24.08.2025 Ремонт за 670 тисяч гривень: що відновили у сумському скейтпарку?
24.08.2025 У Сумах покарали за держзраду чоловіка, який зливав ворогу дані про військових та техніку
24.08.2025 У Сумах знову без дозволу встановили літній майданчик, а через два дні демонтували

Коментарі: