Сумський дизайнер розробив шрифт для Київщини

31.12.2021

Київщина отримала нову туристичну айдентику.

Київщина – регіон з багатою історико-культурною спадщиною. Дизайнери ставили задачу – зобразити туристичне різноманіття регіону та зберегти історичну асоціативну спадщину.

За основу обрали мінімалізм, що відображається в архітектурі та атмосфері області.

У логотипі поєднали декілька символів – шестипроменеву зорю. Трипілля, млин та астеріск (книжкову виноску). Саме зірка виконує функцію уточнення та пояснення у творах, розкриття та чіткості у розумінні.

«Ми хотіли показати область з точки зору історії цієї території. Тут проживали різні люди з різними культурами, кожна з яких закарбувалась у символах на знайдених артефактах, так і утворилась айдентика», – розповідають в студії.

Мінімалізм та влучність стали також основоположниками для гасла області. В його основі – універсальний конструктор, який підтверджує, що Київщина є «точкою відліку» для різних туристичних напрямків.

Гасло має унікальний меседж, пов’язаний із туристичним та історичним потенціалом Київщини, комунікує певний емоційний настрій, відповідно до загальної ідеї, рекламує унікальні туристичні продукти Київщини та показує багатогранність київського регіону.

Також для айдентики використовували фірмовий шрифт Kyiv Region Type, розроблений спільно з сумським дизайнером Дмитром Растворцем.

Telegraf.Design

Джерело: Сумські дебати - debaty.sumy.ua

Інші новини:
01.07.2025 Безпекова ситуація в Сумській області станом на ранок 1 липня
01.07.2025 Двічі втратили домівку: багатодітна родина з Краснопілля оселилась у модульному містечку на Сумщині
01.07.2025 У Кролевці попрощаються із захисником Володимиром Сербіним
01.07.2025 Рятувальники завершили аварійно-відновлювальні роботи в Лебедині
01.07.2025 У Сумах патрульні розшукали водійку, яка залишила місце ДТП
01.07.2025 На Сумському напрямку українські воїни відбили 17 атак росіян

Коментарі: