22.02.2022
Про це під час апаратної наради в облдержадміністрації повідомила начальник відділу роботи зі зверненнями громадян апарату облдержадміністрації Наталія Лебідь.
За її словами, громадян турбували питання невідповідності нарахованих сум у квитанціях із переданими показниками до АТ «Сумигаз». На розгляд компанії було направлено 3666 звернень.
«В облдержадміністрації було проведено низку робочих нарад із цього питання, – розповіла Наталія Лебідь. – На щастя, сьогодні від громадян ми дізнаємось, що ситуація виправилася і ті, хто оновив додаток 104.ua, уже таких проблем немає, показники надходять правильні».
Також чиновниця повідомила, що у приміщенні АТ «Сумигаз» черги відсутні, прийом громадян став проводитися впорядковано за номерами.
Джерело: Сумські дебати - debaty.sumy.ua
Інші новини:
10.10.2025 Гендиректор ДТЕК говорить, що блекауту не буде. Кому вірити: йому чи вимкненому світлу в квартирі?
10.10.2025 Сумщина знову у темряві: “Укренерго” запустило СпецГАВ — найжорсткіші відключення світла
10.10.2025 Військовий-тенісист міг потрапити під обстріл під час зустрічі з дітьми у Сумах
10.10.2025 У Конотопі трамваї зупинили повністю, а воду почали подавати по графіку
10.10.2025 Над Україною і Сумщиною – війна в небі: сотні цілей противника знищені