22.02.2022
Про це під час апаратної наради в облдержадміністрації повідомила начальник відділу роботи зі зверненнями громадян апарату облдержадміністрації Наталія Лебідь.
За її словами, громадян турбували питання невідповідності нарахованих сум у квитанціях із переданими показниками до АТ «Сумигаз». На розгляд компанії було направлено 3666 звернень.
«В облдержадміністрації було проведено низку робочих нарад із цього питання, – розповіла Наталія Лебідь. – На щастя, сьогодні від громадян ми дізнаємось, що ситуація виправилася і ті, хто оновив додаток 104.ua, уже таких проблем немає, показники надходять правильні».
Також чиновниця повідомила, що у приміщенні АТ «Сумигаз» черги відсутні, прийом громадян став проводитися впорядковано за номерами.
Джерело: Сумські дебати - debaty.sumy.ua
Інші новини:
07.05.2024 По двом громадам Сумщини здійснили удари КАБами
07.05.2024 Сумська “Берегиня” звертається за допомогою для ВПО
07.05.2024 Обстріл Дружби на Сумщині: що бачили і чули місцеві
07.05.2024 У Конотопі проводять модернізацію системи опалення гімназії
07.05.2024 Один загиблий та четверо поранених: наслідки обстрілів Сумщини військами РФ за минулу добу