23.02.2022
Публічний звіт Ямпільського селищного голови Ольги Губар про свою роботу та роботу виконавчих органів селищної ради та здійснення державної регуляторної політики відповідно до Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні» оприлюднили на сайті ради.
“Відповідно до Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні» звітую перед селищною територіальною громадою за підсумками роботи року, що минув з часу створення громади.
Ямпільська селищна територіальна громада утворена після проведення місцевих виборів 25 жовтня 2020 року на новій територіальній основі. Першою установчою сесією 8 грудня 2020 року визнано повноваження голови та 22 депутатів, обрано секретаря ради.
2021 рік для новоствореної Ямпільської селищної територіальної громади був насиченим роком роботи у новому територіальному форматі, з новими розширеними повноваженнями та великою відповідальністю, адже громада фактично отримала інфраструктуру та повноваження, які мали районна державна адміністрація та районна рада, як органи управління районного рівня.
До складу Ямпільської селищної територіальної громади увійшли території Ямпільської селищної, Воздвиженської, Степненської, Білицької, Паліївської, Антонівської, Шатрищенської, Усоцької сільських рад, а це 32 населені пункти, які увійшли відповідно до Закону України «Про внесення змін до деяких законів України щодо розвитку інституту старост» у 5 створених старостинських округів з адміністративним центром в смт Ямпіль в таких межах:
Воздвиженський старостинський округ з центром у селі Воздвиженське, до складу якого увійшли села: с. Воздвиженське, c. Говорунове, c. Рождественське, c. Сороковий Клин, c. Грем’ячка, c. Окіп, c. Олине, c. Туранівка;
Усоцький старостинський округ з центром в селі Усок, до складу якого увійшли села: с. Усок, с. Паліївка;
Імшанський старостинський округ з центром в селі Імшана, до складу якого увійшли села: с. Імшана, c. Діброва, c. Привокзальне;
Степненський старостинський округ з центром в селі Степне, до складу якого увійшли села: с. Степне, c. Майське, c. Феофілівка, с. Білиця, c. Базелівщина, c. Олександрівське, c. Чижикове;
Шатрищенський старостинський округ з центром в селі Шатрище, до складу якого увійшли села: с. Шатрище, c. Деражня, c. Папірня, c. Скобичівське, с. Антонівка, c. Лісне.
Загальна площа Ямпільської селищної територіальної громади – 520,96 кв.км. Загальна кількість населення станом на 01.01.2022 становить 8153 особи. Відстань населених пунктів до центру громади варіює від 3,2 км до 22,3 км.
На території селищної ради здійснюють діяльність 2 промислових підприємства: ДП «Ямпільський агролісгосп» та ДП «Свеське лісове господарство», діє 12 сільськогосподарських підприємств, 15 фермерських господарств, здійснюють підприємницьку діяльність 264 особи.
Рішенням одинадцятої сесії Ямпільської селищної ради восьмого скликання від 14.07.2021 «Про затвердження символіки Ямпільської селищної ради Сумської області», після проведення відкритого конкурсу, затверджено офіційну символіку Ямпільської громади – герб і прапор, а також гімн громади. Символіку громади було презентовано 23 серпня на заходах, присвячених дню громади.
З моменту утворення громади майже 3 місяці тривала робота з реорганізації 7 сільських рад шляхом приєднання їх до Ямпільської селищної ради. Впродовж грудня 2020 року працювала комісія з реорганізації сільських рад. Рішенням шостої сесії Ямпільської селищної ради восьмого скликання від 26.02.2021 «Про затвердження передавальних актів» було затверджено передавальні акти колишніх сільських рад. Згідно з передавальними актами основні засоби та товарно-матеріальні цінності прийнято у комунальну власність Ямпільської селищної територіальної громади. Крім того, заклади, що перебували на балансі сільських рад, а це 6 клубних закладів, прийнято і утримуються за рахунок бюджету громади.
Після утворення Шосткинського району було прийнято у комунальну власність громади 15 закладів (із 19 закладів ліквідованого Ямпільського району), із них: закладів освіти – 10 , закладів культури – 4, лікарня – 1.
Чимало часу зайняв процес реорганізації комунальних підприємств, установ та закладів. Ця робота зайняла майже 4 місяці (розробка і затвердження статутних документів, положень, формування штатів, кошторисів, передача майна, переведення людей і т.д.).
Враховуючи розгалужену мережу закладів, бюджет Ямпільської селищної ради на 2021 рік довелося приймати з незабезпеченістю по заробітній платі з нарахуваннями та оплаті енергоносіїв в сумі 8 мільйонів 854 тисячі 300 гривень.
Ямпільська громада, як орган місцевого самоврядування, дотримується зазначених законодавством принципів законності, гласності, колегіальності, поєднання місцевих і державних інтересів.
Як голова громади, намагаюсь побудувати злагоджену, відкриту роботу депутатського корпусу, виконкому та працівників селищної ради.
Селищна рада публічна і відкрита у своїй діяльності, про що свідчить робота з висвітлення роботи ради, прийнятих документів на сесіях ради, засіданнях виконавчого комітету, робота комісій та виконкому, а також новини про життя громади. Створено нову версію офіційного сайту селищної ради, яка повністю відповідає вимогам зі створення (модернізації) офіційних веб-сайтів (веб-порталів) органів виконавчої влади, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 червня 2019 р. № 493. Створено 28 рубрик, що стосуються діяльності селищної ради та її підрозділів. Передбачено розділ «Електронна петиція». Сайт легкодоступний та відкритий для жителів та гостей громади, пристосований для людей з вадами зору. Починаючи з 2021 року сайт має 41 тис. відвідувань, розміщено 437 новин, 100 оголошень.
12 квітня 2021 року створено офіційну сторінку селищної ради у Facebook, на сьогодні вона має 531 підписника та 36 тисяч 901 відвідування користувачами мережі. Щоденно ведеться робота по її наповненню інформаційними матеріалами.
Відповідно до статті 46 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні» основною організаційно-правовою формою діяльності рад є сесія. Закон визначає, що сесія ради скликається в міру необхідності, але не менше одного разу на квартал.
Усього за звітний період відбулося 17 пленарних засідань сесій селищної ради восьмого скликання, на яких розглянуто 1152 питання, з них земельних- 899.
Така кількість сесійних засідань була зумовлена нагальною потребою для вирішення ряду важливих питань життєдіяльності новоствореної громади, управління майном, земельними питаннями та задля вирішення питань, порушених у зверненнях громадян, клопотаннях підприємств, установ та організацій. Найважливішими серед них стали питання про прийняття бюджету селищної територіальної громади на 2021 рік, 12 селищних галузевих програм, про реорганізацію комунальних установ, організацій та підприємств селищної ради, про прийняття у комунальну власність земельних ділянок державної власності, про встановлення місцевих податків та зборів, про співпрацю у сфері надання адміністративних послуг.
Рішення селищної ради приймались відкритим поіменним голосуванням, результати яких оприлюднені на офіційному сайті селищної ради у день голосування.
Усі питання, які розглядалися на сесіях, в обов’язковому порядку були попередньо опрацьовані на засіданнях постійних комісій:
з питань бюджету, фінансів, планування, ринкових реформ і управління комунальною власністю (18 засідань, розглянуто 224 питання);
з питань промисловості, транспорту, зв’язку, будівництва, агропромислового комплексу, розвитку підприємництва та охорони навколишнього середовища (14 засідань, розглянуто 939 питань);
з питань охорони здоров’я, соціального захисту населення, сім’ї, молоді, освіти та культури (15 засідань, розглянуто 66 питань);
з питань регламенту, законності, правопорядку та територіального устрою (12 засідань, розглянуто 37 питань);
2 спільних засідання постійних комісій.
Детальне вивчення всіх питань на комісіях дозволило в конструктивному руслі працювати безпосередньо на пленарних засіданнях та приймати відповідні рішення.
Також, постійні комісії в межах своєї компетенції здійснювали контроль за виконанням прийнятих селищною радою рішень.
Виконавча діяльність селищної ради здійснювалася через виконавчий комітет, який проводив свою роботу, спрямовану на вирішення соціально-економічних, адміністративно-господарських, житлово-комунальних та інших важливих проблем громади. До його складу включені представники різних сфер діяльності та галузей, які мають досвід професійної діяльності і можуть впливати безпосередньо на вирішення ключових проблем населених пунктів.
Виконавчий комітет селищної ради затверджено в складі 14 членів. Засідання виконавчого комітету селищної ради проводяться не менше одного разу на місяць.
У звітному періоді було проведено 21 засідання виконкому, на яких прийнято 255 рішень, які стосувались різних сфер життєдіяльності громади та її мешканців, зокрема:
– затверджено заходи щодо наповнення бюджету Ямпільської селищної територіальної громади, економного, ефективного та раціонального використання коштів та недопущення втрат бюджету Ямпільської селищної територіальної громади в 2021 році, схвалено прогноз бюджету Ямпільської селищної територіальної громади на 2022-2024 роки;
– утворено місцеву комісію з питань техногенно-екологічної безпеки та надзвичайних ситуацій Ямпільської селищної ради, селищну евакуаційну комісію, адміністративну комісію, постійно діючу комісію із встановлення факту отруєння бджіл;
– закріплено територiю обслуговування за закладами загальної середньої та дошкiльної освiти Ямпільської селищної ради;
– затверджено мережу закладів освіти Ямпільської селищної ради на 2021/2022 навчальний рік та класів, груп, контингенту учнів, вихованців у них, організовано харчування та підвезення дітей до закладів освіти;
– прийнято низку рішень з приводу збирання та вивезення побутових відходів на території Ямпільської селищної ради, послуг з централізованого водопостачання, технічного обслуговування освітлення місць загального користування, присвоєно та змінено поштові адреси об’єктів нерухомого майна, затверджено Схему розташування дорожніх знаків, затверджено заходи про підготовку підприємств, установ та організацій на території Ямпільської селищної ради до роботи в осінньо-зимовій період;
– встановлено піклування та призначення піклувальників над неповнолітніми, утворено комісію з питань захисту прав дитини при виконавчому комітеті, надано дозволи на вчинення правочинів з нерухомим майном за участю дітей, затверджено висновки про доцільність позбавлення батьківських прав, встановлено опіку над недієздатними громадянами;
– надано низку соціальних послуг жителям громади;
– заслуховувались звіти начальників відділів, керівників комунальних закладів про їх роботу;
– приймалися заходи по відзначенню на території Ямпільської селищної територіальної громади державних та інших свят.
Діяльність виконавчого комітету є відкритою та прозорою. Робота виконавчого комітету селищної ради спрямована, перш за все, на створення комфортних умов для жителів громади.
На виконання вимог Закону України «Про доступ до публічної інформації» проводиться робота щодо створення необхідних умов для реалізації права громадян на отримання інформації, яка відноситься до категорії публічної.
Проєкти рішень виконавчого комітету та сесій селищної ради, порядки денні засідань оприлюднюються на офіційному веб-сайті селищної ради відповідно до вимог Регламенту роботи Ямпільської селищної ради.
Умови і порядок доступу до публічної інформації доведений до відома громадян шляхом розміщення повідомлення на офіційному сайті.
Одним з основних напрямків діяльності виконавчих органів селищної ради є робота зі зверненнями громадян, яка проводиться системно та спрямована на створення необхідних умов для реалізації прав громадян при письмових та усних зверненнях, за принципом доступності та відкритості. Ведеться планування даної роботи, щоквартально проводиться аналітична робота з питань звернень громадян.
Працівниками виконавчих органів селищної ради та створеними комісіями порушені у зверненнях питання вивчаються у повному обсязі, усі звернення громадян розглядаються у встановлені терміни, своєчасно надаються обґрунтовані відповіді, в разі необхідності на засіданнях виконавчого комітету та сесіях селищної ради приймаються рішення.
З метою розв’язання своїх проблем до селищної ради протягом звітного періоду звернулося 693 особи.
Протягом 2021 року Ямпільською селищною радою розглянуто 476 звернень, з них 23 колективних, 112 громадян звернулися на особистий прийом; 15 звернень були отримані через «гарячу лінію», всі інші звернення надійшли у письмовому вигляді. За характером основних питань, що порушувалися громадянами у зверненнях, переважне місце займають земельні питання, соціального захисту населення та житлово-комунального господарства.
Усі звернення, які надходять до Ямпільської селищної ради, розглядаються по суті та вчасно, заявникам надавалися консультації та роз’яснення щодо норм законодавства, актуальних питань державної політики. Протягом року Ямпільська селищна рада працювала у форматі відкритості та прозорості.
У громаді створено селищний трудовий архів для централізованого тимчасового зберігання документів, нагромаджених у процесі документування службових, трудових або інших правовідносин юридичних і фізичних осіб, та інших архівних документів, що не належать до Національного архівного фонду.
7100 справ трудового архіву, ліквідованих свого часу установ та підприємств Ямпільського району, які зберігалися в архівному відділі Ямпільської районної державної адміністрації, передані до Ямпільської селищної територіальної громади. Жителі громади, у разі потреби в отриманні архівних довідок про заробітну плату, копій документів (з кадрових питань), мають можливість швидко отримати архівні документи. За звітний період видано 381 довідка.
ФІНАНСОВА ТА БЮДЖЕТНА ПОЛІТИКА
Доходи бюджету Ямпільської селищної територіальної громади за 2021 рік з урахуванням змін затверджено у сумі 73 320 484 гривні, у тому числі:
загальний фонд – 72 295 593 гривні;
спеціальний фонд – 1 024 891 гривня.
Фактично до бюджету громади за 2021 рік надійшло доходів у сумі 77 059 491 гривня, що становить 105,1 % до уточненого плану на 2021 рік. Надходження загального фонду склали 75 428 530 гривень (104,3%), спеціального – 1 630 961 гривня (159,1%).
Дохідна частина загального фонду бюджету громади, без урахування міжбюджетних трансфертів, виконана на 108,1%. При плані на 2021 рік 42 599 869 гривень фактично надійшло до бюджету громади 46 050 840 гривень, сума перевиконання складає 3 450 971 гривня.
Найбільшу питому вагу серед доходів у 2021 році мали такі надходження:
податок та збір на доходи фізичних осіб – 48,8% (22 457 293 гривні);
плата за землю – 20,0% (9 199 863 гривні);
єдиний податок – 11,2% (5 154 001 гривня);
рентна плата за спеціальне використання лісових ресурсів – 10,2% (4 686 739 гривень).
Найбільшими платниками в 2021 році були:
ДП «Свеське лісове господарство» – 5 109 468 гривень (11,1%);
ПП «Ямпіль Інвест» – 3 718 861 гривня (8,1%);
відділ освіти, молоді та спорту Ямпільської селищної ради –2 954 785 гривень (6,4%);
ПП «Аграй» – 2 955 518 гривень (6,4%);
КНП «Ямпільська лікарня» Ямпільської селищної ради – 2 294 436 гривень (5,0%);
Ямпільське ДАП «Ямпільськийагролісгосп» – 2 155 882 гривні (4,7%).
Міжбюджетні трансферти до загального фонду надійшли в сумі 29 377 690 гривень (98,9% до уточненого плану на 2021 рік).
До спеціального фонду бюджету громади надійшло доходів у сумі 1 630 961 гривня, або 159,1% до уточненого плану на 2021 рік. Сума перевиконання складає 606 070 гривень.
Слід звернути увагу, що перевиконання дохідної частини вдалося досягнути в результаті:
– залучення нових платників податків, якими було сплачено 424,5 тис.гривень, зокрема суб’єктів господарювання, які здійснюють діяльність на території громади та не сплачували ПДФО (317,8 тис.гривень), та сплати податку на нерухоме майно суб’єктом, що не декларував майно (106,7 тис.гривень);
– проведення трьох аукціонів на право оренди земельних ділянок комунальної власності сільськогосподарського призначення (168,7 га) 976,6 тис.гривень.
Видатки бюджету громади склали 74 906 320 гривень, або 97,6% до затвердженого плану на рік з урахуванням змін, з них: загальний фонд – 71 789 636 гривень (97,2%), спеціальний фонд – 3 116 684 гривні (106,4%).
Видатки бюджету громади направлено на:
– освіту (дитсадки та школи) – 44 582 229 гривень (питома вага від загального обсягу 59,5%);
– державне управління – 11 038 363 гривні (14,7%);
– культуру і мистецтво – 5 491 625 гривень (7,3%);
– соціальний захист – 4 075 702 гривні (5,4%);
– охорону здоров’я – 3 872 059 гривень (5,2%);
– економічну діяльність – 2 576 280 гривень (3,4%) :
1) виготовлення документації із землеустрою щодо встановлення зміни меж смт Ямпіль, розроблення проєкту землеустрою щодо встановлення меж смт Ямпіль з держекспертизою та розроблення проєкту щодо відведення земельної ділянки за межами населених пунктів;
2) проведення поточного утримання та ремонту, грейдування та підсипання комунальних доріг;
3) реалізація заходів, спрямованих на підвищення доступності широкосмугового доступу до Інтернету в сільській місцевості;
4) розроблення проєкту та проведення його експертизи по об’єкту «Капітальний ремонт даху будинку № 7 по вулиці Ботанічна в смт Ямпіль Сумської області»;
5) очищення тротуарів та вулиць від снігу;
6) утримання вуличного освітлення;
7) придбання обладнання та механізмів довгострокового використання;
8) оплата послуг з позачергової технічної перевірки правильності роботи засобів обліку;
9) оплата послуг з розробки Стратегії сталого розвитку Ямпільської селищної територіальної громади на період до 2027 року);
– житлово-комунальне господарство – 1 572 141 гривню (2,1%);
– фізичну культуру і спорт – 828 015 гривень (1,1%);
– міжбюджетні трансферти – 716 576 гривень (1,0%);
– іншу діяльність – 153 330 гривень (0,3%):
1) утримання водія пожежної машини;
2)ліквідація стихійних сміттєзвалищ;
3) оплата послуг з обстеження (позапланового) об`єкта «Каналізаційні очисні споруди в смт Ямпіль Шосткинського району Сумської області») .
Із бюджету громади у 2021 році надано міжбюджетних трансфертів (інші субвенції) таким бюджетам:
1) обласному бюджету Сумської області в сумі 697 726 гривень, у тому числі на:
– здійснення компенсаційних виплат за пільговий проїзд учасників антитерористичної операції (операції Об’єднаних сил), членів сімей загиблих (померлих) учасників антитерористичної операції (операції Об’єднаних сил), інших ветеранів війни та добровольців із числа учасників антитерористичної операції (операції Об’єднаних сил), осіб, які супроводжують особу з інвалідністю внаслідок війни І групи, за проїзд автомобільним транспортом на автобусних маршрутах загального користування в Сумській області – 75 880 гривень;
– здійснення компенсаційних виплат за пільговий проїзд окремих категорій громадян автомобільним транспортом на автобусних маршрутах загального користування в Сумській області – 14 530 гривень;
– придбання шкільного автобуса, обладнаного місцями для дітей з особливими освітніми потребами, на засадах співфінансування – 570 000 гривень;
– співфінансування закупівлі ноутбуків для педагогічних працівників комунальних закладів загальної середньої освіти та їх філій – 37 316 гривень;
2) районному бюджету Шосткинського району в сумі 11 609 гривень на проведення оплати за надання соціальних послуг відповідно до постанови Кабінету Міністрів України від 29.04.2004 №558 «Про затвердження Порядку призначення і виплати компенсації фізичним особам, які надають соціальні послуги»;
3) бюджету Шосткинської міської територіальної громади в сумі 7 241 гривня на видатки з обслуговування, придбання обладнання та матеріалів, проведення ремонтів, відрядження комунальній установі «Інклюзивно-ресурсний центр Шосткинської міської ради Сумської області».
На виплату заробітної плати з нарахуваннями працівникам бюджетних установ та закладів Ямпільської селищної ради з бюджету громади використано кошти в сумі 58 604 633 гривні, на придбання медикаментів – 23 099 гривень, на придбання продуктів харчування – 916 491 гривню, на оплату за спожиті комунальні послуги та енергоносії – 4 235 661 гривню, на соціальне забезпечення – 526 231 гривню та на поточні трансферти іншим бюджетам – 109 260 гривень.
У звітному періоді забезпечена своєчасна виплата заробітної плати працівникам бюджетних галузей та інших соціальних виплат, прострочена заборгованість з їх виплати відсутня.
У 2021 році на виконання селищних програм за рахунок загального та спеціального фондів бюджету громади передбачено кошти в сумі 9 392 508 гривень, профінансовано за рік 8 202 752 гривні, або 87,3% до передбаченого плану на рік (з урахуванням змін).
Зокрема, за звітний період кошти виділено на такі програми:
– програма розвитку надання медичної допомоги населенню комунальним некомерційним підприємством «Ямпільська лікарня» Ямпільської селищної ради на 2021 рік – 3 872 059 гривень;
– селищна комплексна програма соціального захисту населення на 2021 рік – 448 391 гривня;
– селищна цільова програма «Житлово-комунальне господарство та благоустрій населених пунктів на 2021 рік» – 1 910 318 гривень;
– селищна цільова програма «Регулювання земельних відносин на 2021 рік» – 82 000 гривень;
– програма залучення інвестицій та поліпшення інвестиційного клімату в Ямпільській селищній територіальній громаді на 2021-2023 роки – 47 000 гривень;
– селищна цільова програма «Розвиток пожежної охорони, забезпечення пожежної безпеки та підтримки Місцевої пожежної охорони на 2021 рік» – 70 175 гривень;
– селищна цільова програма «Природоохоронні заходи місцевого значення на 2021 рік» – 83 154 гривні;
– селищна цільова програма «Розвиток фізичної культури та спорту на 2021 рік» – 10 095 гривень;
– селищна цільова програма «Освіта Ямпільщини на 2021-2025 роки» – 1 280 567 гривень;
– селищна цільова програма «Культурно мистецька програма на 2021 рік»- 220 264 гривні;
– програма фінансової підтримки комунального підприємства «Ямпільське» Ямпільської селищної ради на 2021 рік – 178 729 гривень.
У 2022 році заплановано:
– збільшення власних надходжень до бюджету Ямпільської СТГ за рахунок роботи з платниками податків в частині своєчасної та повної сплати податків до місцевого бюджету;
– створення сприятливих умов для підприємств, що здійснюють діяльність на території Ямпільської громади, але сплачують податки до інших бюджетів, для сплати податків за місцем фактичної діяльності;
– у зв’язку з постійним зростанням ціни на енергоносії, розроблення та виконання заходів щодо раціонального та економного використання енергоносіїв головними розпорядниками коштів;
– забезпечення своєчасної виплати заробітної плати з нарахуванням працівникам бюджетної сфери та здійснення розрахунків за енергоносії та інші видатки в межах помісячного розпису.
ЕКОНОМІІЧНА ДІЯЛЬНІСТЬ
З метою вдосконалення правового регулювання господарських та адміністративних відносин Ямпільською селищною радою у 2021 році було прийнято 8 регуляторних актів:
Про встановлення ставок та пільг із сплати податку на нерухоме майно, відмінне від земельної ділянки, на 2022 рік;
Про встановлення ставок та пільг із сплати земельного податку на 2022 рік;
Про встановлення ставок єдиного податку для фізичних осіб-підприємців на території Ямпільської селищної територіальної громади на 2022 рік;
Про затвердження Правил благоустрою території населених пунктів Ямпільської селищної ради;
Про затвердження Правил утримання домашніх тварин;
Про затвердження Правил додержання тиші в населених пунктах Ямпільської селищної ради;
Про затвердження Правил розміщення зовнішньої реклами на території Ямпільської селищної ради;
Про затвердження Порядку визначення плати за тимчасове користування місцем розташування рекламних засобів, що перебуває у комунальній власності територіальної громади Ямпільської селищної ради.
При здійсненні регуляторної діяльності селищна рада керувалася принципами доцільності, ефективності, збалансованості, передбачуваності, прозорості та врахування громадської думки.
Аналізи регуляторного впливу до проєктів регуляторних актів підготовлені розробниками з дотриманням вимог Закону України «Про засади державної регуляторної політики у сфері господарської діяльності» та постанови Кабінету Міністрів України від 11.03.2004 №308 «Про затвердження методик проведення аналізу впливу та відстеження результативності регуляторного акта».
В установлені терміни проводилися відстеження результативності регуляторних актів. Протягом 2021 року проведено 4 базових та 3 повторних відстеження результативності діючих регуляторних актів.
На виконання вимог Закону України «Про засади державної регуляторної політики у сфері господарської діяльності» рішенням шістнадцятої сесії Ямпільської селищної ради від 17.12.2021 затверджено План діяльності з підготовки проєктів регуляторних актів Ямпільської селищної ради на 2022 рік, згідно з яким в 2022 році заплановано прийняття 3 регуляторних актів.
Для забезпечення відкритості та прозорості регуляторної діяльності на офіційному веб-сайті Ямпільської селищної ради у розділі «Регуляторна діяльність» постійно здійснюється актуалізація матеріалів (інформаційних тощо) з питань регулювання господарської діяльності, зокрема, розміщено План діяльності з підготовки проєктів регуляторних актів Ямпільської селищної ради, забезпечено доступ до діючих регуляторних актів, проєктів та аналізу регуляторного впливу регуляторних актів, звітів з відстеження результативності регуляторних актів, інших документів, підготовлених в процесі впровадження селищною радою регуляторної діяльності.
Протягом року працівниками відділу економічного розвитку, інвестицій та регуляторної діяльності проводилася робота по залученню коштів державного бюджету. У результаті проведеної роботи Ямпільською селищною радою отримано фінансування у рамках субвенції з державного бюджету місцевим бюджетам на реалізацію заходів, спрямованих на підвищення доступності широкосмугового Інтернету в сільській місцевості. Сума субвенції склала 1 321 139 гривень. Завдяки цьому 20 закладів соціальної інфраструктури в 10 населених пунктах громади підключено до широкосмугового Інтернету, це:
с.Прудище (Прудищенський філіал КЗ Ямпільський ЦКіД);
с.Антонівка (фельдшерський пункт, Антонівський філіал КЗ Ямпільський ЦКіД);
с.Шатрище (сільська лікарська амбулаторія, Шатрищенський навчально-виховний комплекс: загальноосвітня школа I-III ступенів – ДНЗ);
с.Білиця (фельдшерський пункт, Білицький філіал КЗ Ямпільський ЦКіД),
с.Степне (фельдшерсько-акушерський пункт, Степненський навчально-виховний комплекс: загальноосвітня школа I-III ступенів – ДНЗ, Степненський філіал КЗ Ямпільський ЦКіД);
с.Паліївка (фельдшерсько-акушерський пункт, Паліївський філіал КЗ Ямпільський ЦКіД);
с-ще Привокзальне (Ямпільський дошкільний навчальний заклад ясла-садок «Малятко»);
с.Імшана (Імшанський філіал КЗ Ямпільський ЦКіД, Імшанська загальноосвітня школа I-IIIступенів);
с.Воздвиженське (амбулаторія ЗПСМ, Воздвиженський філіал КЗ Ямпільський ЦКіД, Воздвиженський навчально-виховний комплекс: загальноосвітня школа I-III ступенів –ДНЗ);
с.Грем’ячка (фельдшерський пункт, Грем’яцький філіал КЗ Ямпільський ЦКіД).
Завдяки цьому населення зазначених населених пунктів отримало змогу користуватися швидкісним Інтернетом.
У рамках державної підтримки розвитку агропромислового виробництва, а саме – тваринництва, спеціальну бюджетну дотацію отримали 46 суб’єктів за наявні 1743 бджолосім’ї. Загальний розмір отриманої дотації становить 190544,7 гривні (виплата на 1 бджолосім’ю склала 109,3 гривні).
В рамках державної підтримки сільськогосподарських товаровиробників шляхом виділення бюджетних субсидій з розрахунку на одиницю оброблюваних угідь (посів гречки) 4 сільгосппідприємства Ямпільської територіальної громади отримали зазначену державну субсидію в розрахунку 1518,5 гривні на 1 га, на загальну суму 446 462 гривні.
Значна увага приділялася залученню коштів різних позабюджетних організацій та проєктній діяльності.
Протягом 2021 року Ямпільською селищною територіальною громадою спільно з громадськими об’єднаннями було подано 9 заявок на участь у грантових програмах. За результатами відборів 2 заявки відібрано та включено до проєкту фінансування на 2022 рік, а саме: «Військово-патріотичний табір «Поліський кордон» – 25 922 гривні, термін реалізації – червень-липень 2022 року та «Рок-мото-фест «Північний кордон»- 34000 гривень, термін реалізації- 31.07.2022.
Крім того, Ямпільська громада – одна з семи громад Сумщини, яких включили до Програми ЄС «Міцні Регіони – Спеціальна програма підтримки України», у рамках програми громадою підписано Меморандуми про співпрацю з німецьким виконавчим агентством GIZ. Проєкт співфінансується Європейським союзом та Федеральним міністерством економічного співробітництва та розвитку Німеччини (BMZ) та передбачає як теоретичну, так і фінансову підтримку громади з питань соціального захисту та надання якісних медичних послуг.
Пріоритетним напрямком в економічній діяльності залишається залучення коштів Державного бюджету, міжнародних організацій для підтримки місцевих товаровиробників, реалізації розвиткових проєктів, що можуть бути реалізовані в громаді.
ІНФРАСТРУКТУРА. ТРАНСПОРТ. ЖИТЛОВО-КОМУНАЛЬНЕ ГОСПОДАРСТВО. ЕНЕРГОЗБЕРЕЖЕННЯ
Від моменту створення Ямпільської ОТГ одним з головних завдань є підтримання дорожньо-мостового господарства у належному стані. Тож, протягом звітного періоду виділено та освоєно коштів підрядними організаціями на зазначені цілі близько 34 мільйонів гривень, а саме:
– здійснено грейдування та підсипку комунальних доріг Ямпільської селищної територіальної громади на суму 100 000 гривень;
– для ремонту комунальних доріг (вул. Поліська та вул. Спасо-Преображенська) використано кошти у сумі 950 тис. грн. (бюджету громади – 150 000 гривень, коштів обласного бюджету – 800 000 гривень);
– для виконання послуги аварійного ямкового ремонту автомобільної дороги комунальної власності в смт Ямпіль по вулиці Травнева використано кошти у сумі 89 тис. гривень бюджету громади;
– для подальшого поліпшення стану комунальних доріг розроблено проєктно-кошторисну документацію на суму 30 000 гривень, а саме:
поточний середній ремонт покриття автомобільної дороги комунальної власності по вул. Поліська у смт Ямпіль (окремими ділянками), загальна кошторисна вартість будівництва у поточних цінах складає 4098,562 тис. гривень;
поточний середній ремонт покриття автомобільної дороги комунальної власності по вул. Бузкова у смт Ямпіль (окремими ділянками), загальна кошторисна вартість будівництва у поточних цінах складає 2561,629 тис. гривень;
поточний середній ремонт покриття автомобільної дороги комунальної власності по вул. Шкільна у смт Ямпіль (окремими ділянками), загальна кошторисна вартість будівництва у поточних цінах складає 3759,156 тис. гривень.
Тримається на контролі і ремонт доріг загального користування та державного значення. Завдяки плідній співпраці з Сумською обласною державною адміністрацією було проведено дрібний-середній ремонт на автомобільній дорозі О-191804 Орлівка-Воздвиженськ-Т-19-15 на ділянці Грем’ячка-Воздвиженське, загальна сума використаних коштів склала 10 млн. гривень; поточний середній ремонт дороги О-191801Ямпіль-Свеса-Марчихина Буда-Княжичі по території Ямпільської громади, виконано робіт на суму 800 тисяч гривень.
Проведено тендерні процедури на поточний середній ремонт покриття автомобільної дороги загального користування місцевого значення 0191805 Білиця-Антонівка-Івот-Коротченкове-Остроушки, км 0+000 – км 13+840, сума укладеного договору на виконання робіт склала 123 055 552,74 гривні, початок та завершення робіт планується провести в 2022 році. Також, відбувся тендер на проведення робіт з поточного середнього ремонту покриття автомобільної дороги загального користування місцевого значення 0191802/Т-19-15/- Білиця-Степне, км 0+000-км 13+200; вартість робіт згідно з результатами тендеру склала 76 611 870,32 гривні, роботи було розпочато в кінці 2021 року, повне завершення робіт планується в 2022 році.
Не залишається без уваги автомобільна дорога державного значення Т-1915: в кінці 2021 року на території Ямпільської селищної ради був проведений аварійний ремонт на загальну суму 9 млн.гривень.
Рішенням чотирнадцятої сесії Ямпільської селищної ради восьмого скликання від 26.10.2021 утворено комунальне підприємство «Ямпільське» Ямпільської селищної ради. З метою забезпечення виконання покладених на комунальне підприємство завдань було затверджено програму фінансової підтримки КП «Ямпільське». Загальний обсяг фінансування склав 133 000 гривень.
З метою укріплення матеріально-технічної бази підприємства було придбано та передано КП «Ямпільське» два відвали для чистки снігу на загальну суму 59 000 гривень та розкидач дорожніх сумішей вартістю 27 000 гривень. Не залишився осторонь в розвитку підприємства соціально-відповідальний аграрний бізнес. У рамках угод про соціально-економічний розвиток територій Ямпільської селищної ради приватним підприємством «Ямпіль-Інвест» придбано та передано трактор Lovol 504 та причіп 2ПТС-4 на зальну суму 500 000 гривень. Приватним підприємством «Аграй» придбано та передано подрібнювач деревини PL-160к вартістю 141 500 гривень.
Селищна рада планує і надалі всебічно сприяти розвитку комунального підприємства та укріпленню його матеріально-технічної бази, внаслідок чого буде розширено спектр послуг, які підприємство буде здійснювати.
З метою захисту навколишнього природного середовища на ліквідацію стихійних сміттєзвалищ використано кошти у сумі 40 103 гривні.
Пріоритетним завданням Ямпільської селищної ради залишається забезпечення населення якісною питною водою.
З метою його виконання проведено наступні заходи:
– встановлено систему електрозахист та прилади обліку води на свердловині по вул. Садова в с. Привокзальне на суму 36 302 гривні, виготовлено паспорт на вказану артсвердловину вартістю 4 000 гривень;
– придбано дві шафи керування насосом з реле тиску та вертикальний гідроакумулятор 500л з обв’язкою та комплектуючими (с. Шатрище та с. Воздвиженськ) на суму 57 тис. гривень;
– для оплати відшкодування витрат житлово-комунальних послуг з водопостачання та водовідведення на придбання обладнання ТОВ «Водолій-БС» було витрачено кошти у сумі 97 878 гривень, а саме: насосний агрегат PLP 630/19 на суму 80 778 гривень та шафу керування VS1R15-37-400AX54 з пристроєм плавного пуску на суму 17100 гривень;
– проведено поточний ремонт колодязя в с. Імшана. Вартість робіт склала 25 000 гривень;
– з метою приведення каналізаційних очисних споруд в смт Ямпіль у належний стан було здійснено їх позапланове обстеження та топографо-геодезичну зйомку прилеглої території. Вартість робіт склала 42 000 гривень і 10 000 гривень відповідно, що дасть можливість розробити проєктно-кошторисну документацію та брати участь у конкурсному відборі по залученню коштів екологічного фонду та за рахунок Загальнодержавної цільової програми «Питна вода України» на 2022 – 2026 роки.
Слід відмітити, що протягом 2021 року селищною радою велася цілеспрямована робота по недопущенню збільшення тарифів для населення селища з водопостачання та водовідведення. Для аналізу та врегулювання питання залучалися фахівці департаменту житлово-комунального господарства та енергоефективності Сумської обласної державної адміністрації.
Для виконання заходів з благоустрою населених пунктів Ямпільської селищної територіальної громади було здійснено придбання ламп вуличного освітлення на кошти у сумі 18 000 гривень та оплачено послуги по заміні ламп вуличного освітлення на суму 55 300 гривень.
Спільно з місцевими підприємцями розпочато роботу по освітленню
громадських місць та територій закладів автономними вуличними ліхтарями на сонячних батареях. Придбано і встановлено 8 ліхтарів. Це спільний проєкт селищної ради та активних підприємців громади.
Громада долучилася д
Джерело: Сумські дебати - debaty.sumy.ua
Інші новини:
22.11.2024 “Шахеди” атакували житловий мікрорайон Сум
22.11.2024 У Сумах відомо про ще одну загиблу людину внаслідок атаки “Шахедів”
22.11.2024 Атака “Шахедів” на Суми: дві людини загинули, 10 поранених
22.11.2024 У Сумах розпочинає роботу штаб з ліквідації наслідків ворожих ударів
22.11.2024 У Сумах через влучання “Шахеда” перекрили рух проспектом Свободи