12.07.2022
Зробити це можна кількома способами: прийти особисто в найближче до споживача відділення попереднього постачальника газу, надіслати копії документів на його електронну скриньку або на поштову адресу. Про це на запит повідомили в ТОВ “Сумигаз Збут”.
У “Сумигаз Збуті” зазначають, що в квітні уряд запровадив механізм спеціальних обов’язків із постачання газу населенню, умови якого не зміг виконати жоден великий постачальник в Україні. Через це з 1 травня побутових клієнтів ТОВ “Сумигаз Збут” було автоматично переведено до постачальника “останньої надії” в особі ТОВ “Газопостачальна компанія “Нафтогаз України”.
Згідно з Правилами постачання природного газу, новий надавач послуг мусить проінформувати побутових споживачів про умови постачання, здійснити нарахування та виставити рахунки за спожитий газ у травні. Якщо споживач не отримав інформації, він може звернутися до контакт-центру ГПК “Нафтогаз України”.
Водночас у ТОВ “Сумигаз Збут” наголошують, що на своєму сайті розмістили офіційне повідомлення про те, що всі побутові клієнти були автоматично переведені на обслуговування до постачальника “останньої надії”. (https://smgaszbut.com.ua/blog)
Якщо на особовому рахунку клієнта зафіксована переплата або гроші були помилково сплачені на рахунок ТОВ “Сумигаз Збут”, клієнт може звернутися з письмовою заявою задля повернення цих коштів.
До заяви необхідно додати: копію паспорта (1-6 сторінки), ідентифікаційного коду, квитанції про помилкову оплату, довідку з банку з реквізитами карткового рахунку (може бути автоматично згенерована в мобільному додатку банку і повинна містити IBAN карткового рахунку клієнта).
Подати документи можна в найближчому до споживача відділенні ТОВ “Сумигаз Збут”. Також їх можна направити на електронну скриньку contact@smgaszbut.com.ua або на поштову адресу: м. Суми, вул. Шишкарівська, 12/3.
Якщо документи скеровуються на електронну пошту, то заяву на повернення коштів та копії документів, що додаються, треба завірити електронним підписом, а фотокопія паспорта має бути кольоровою.
Якщо документи направляються на поштову адресу в паперовому вигляді, то на копіях має бути посвідчувальний напис («Згідно з оригіналом»), а також підпис, ПІБ власника документа й дата.
Щодо переведення переплат на рахунок нового постачальника, то це різні юридичні особи, і нині немає підстав для автоматичного переведення коштів з особових рахунків поживачів однієї компанії на особові рахунки споживачів іншої, пояснюють у “Сумигаз Збуті”.
Крім того, там додають, що протягом червня 33 тисячі споживачів помилково сплатили кошти за спожитий у травні газ старому постачальнику. ТОВ “Сумигаз Збут” не виставляло побутовим клієнтам рахунків за травень. Квитанції отримали споживачі, які мали заборгованість за використаний газ станом на 30.04.22.
Станом на 4 липня із заявами на повернення помилково сплачених коштів звернулися 3 336 клієнтів. На початок липня загальний борг побутових споживачів перед ТОВ “Сумигаз Збут” за спожитий газ становив 123,1 млн грн.
suspilne.media
Джерело: Сумські дебати - debaty.sumy.ua
Інші новини:
22.11.2024 “Шахеди” атакували житловий мікрорайон Сум
22.11.2024 У Сумах відомо про ще одну загиблу людину внаслідок атаки “Шахедів”
22.11.2024 Атака “Шахедів” на Суми: дві людини загинули, 10 поранених
22.11.2024 У Сумах розпочинає роботу штаб з ліквідації наслідків ворожих ударів
22.11.2024 У Сумах через влучання “Шахеда” перекрили рух проспектом Свободи