SMM-2022 в Україні

01.10.2022

Зараз бізнес прикладає максимум зусиль, щоб утриматися у складних умовах. В першу чергу - шляхом оновлення взаємодії з аудиторією в соц-мережах, щоб це йшло на користь бізнесу не тільки зараз, але і в довгостроковій перспективі. Команда специалистів NIXSolutions займається саме такими питаннями, дізнатися можна більше про послуги тут.

Спілкування з аудіторією

Агресивні пропозиції сприяють збільшенню обсягу продажів у моменті, але негативно впливають на клієнтську базу та конкурентні переваги. Найкраще рішення зараз - це налаштування на довгу гру з пошуком та висвітлюванням цінності вашого продукту чи послуги. Як вони корелюють із новою реальністю? Потрібно визначити та опрацювати нові тригери та бар’єри, які можуть відвернути споживача від рішення про покупку.

Контент

Важливо донести споживачам, що ви готові їх підтримати. Це можна зробити такими шляхами:

  • адаптація профілю. Якщо виникне потреба, оновить опис сторінки, контакти, адресу и так далі;
  • оновлення головної інформації, особливо якщо раніше профіль був російськомовним;
  • висвітлення внеску у волонтерство, благодійність та інше;
  • забезпечення споживачів корисною інформацією - поширювати ініціативи та контакти громадських об’єднань, а також створювати короткі картки із поясненнями на загальні теми;
  • випередження питань клієнтів: стосовно поставок товарів, роботи представництв чи торгових точок, умов доставки, а також суми мінімального замовлення.
  • активно реагування на коментарі, особливо негативного характеру.

Таргетована реклама

  • знову складіть портрет цільової аудиторії з внесенням коректив стосовно інтересів глядачів під час перегляду реклами.
  • перевіряйте географічне налаштування реклами, щоб не таргетуватися на зони зі складною військовою обстановкою.
  • якщо є можливість, варто використовувати будь-яку доступну медійну рекламу з подальшим аналізом ефективності.
  • розумне використання української символіки в тексті, та рекламних банерах. Якщо важко визначити міру, або важно утримати емоції, тоді краще взагалі не використовувати.
  • важливо пильно слідкувати за зміною зон бойових дій, а також за реакцією аудиторії на оголошення від вас - воно не повинно дисонувати із настроєм суспільства.

Активності як метод просування 

  • Згадування бренду інфлюенсерами. Зараз більшість блогерів надають свої послуги за відносно низькі ціни, навіть пропонують бартер, або опублікувати згадку безкоштовно, якщо ви розділяєте його цінності, або проект несе реальну користь.
  • Маски патріотичного чи патріотично-ігрового характеру. Дають досить велике охоплення.
  • Візуальні та текстові марафони на різну тематику, направлені на підтримку морального духу аудиторії.
Інші новини:

Коментарі: