21.10.2022
КП “Міськводоканал” повідомляє про збої в роботі сервісу компанії і про можливі наслідки для споживачів.
Під час знеструмлень відбувся короткочасний збій в роботі сервера підприємства. Тому у разі виявлення невідповідності між переданими показниками лічильників холодної води та зазначеними у платіжній квитанції, просимо повідомити про необхідність здійснити перерахунок.
Це можна зробити дистанційно. Аби працівники абонентського відділу внесли коригування, достатньо надіслати фото з фактичними показниками лічильника(ів) холодної води на месенджер Viber, WhatsApp, Telegram за номерами: 050-307-63-97, 067-548-20-78. У повідомленні необхідно написати адресу, ПІБ та примітку «для перерахунку».
Також ви можете звернутися до КП «Міськводоканал» СМР особисто та залишити заяву на проведення перерахунку у каб. 4 (при собі мати фото фактичних показників лічильника).
Отримати додаткову інформацію можна за телефоном – (0542)700153.
Читайте нас також в ТЕЛЕГРАМ
Читайте нас також в ІНСТАГРАМ
Джерело: Сумські дебати - debaty.sumy.ua
Інші новини:
25.11.2025 «То не ми!» — Міськводоканал відхрестився від загадкової калюжі на Харківській
25.11.2025 У Сумах зупинили тролейбуси: місто терміново підсилює автобусні маршрути
25.11.2025 «Ранок — пішохід, обід — водій». У Сумах день видався небезпечним: дві ДТП і двоє травмованих
25.11.2025 У центрі Сум сапери розмінували принтер
25.11.2025 Корупція чи недбальство: у Кролевці закупили обладнання для їдальні на 32 % дорожче?