Чому не варто змінювати категорії товарів у фіді, якщо ваша реклама вже працює

27.02.2023

Товарна категорія в фіді продукції Гугл Merchant Center - параметр, який не є обов'язковим. Однак він потрібен і бажаний. Використовують товарний фід для швидкого запуску оголошень, розміщених на автоматичних порталах по всьому каталогу продукції. Каталожні товари збирають в єдиний файл (це і є фід) і підвантажують на інтернет-майданчик, який, у свою чергу, бере ці дані для формування оголошення. Відштовхуючись від таких категорій, структурують промо кампанії, як відповідно до категорій, так і відповідно до їхньої дієвості.

Детальну інформацію з вищезазначеного питання можна отримати на сайті компанії ВЕДЕКС. Також тут доступне замовлення відповідних послуг. Так, за допомогою систем web-аналітики можна аналізувати результативність промо кампанії та зробити все для оптимізації бюджету.

Що стосується зміни категорій на сайті та викидання прибуткових товарів з ротації за давно діючої структури. Чому відбувається це викидання?

Справа в тому, що у фільтрах вказуються не нові категорії, а старі. Подібну ситуацію не складно виправити: треба лише переналаштувати товарні групи. Але на це піде чимало часу, та й прибуток знизиться, оскільки з ротації на певний період ця продукція випадає.

Змінювання товарних категорій і виключення з них

Помітити зміни, що відбулися, не важко, щодня відстежуючи кампанії. Проте трапляються й винятки.

Буває, що в кампаніях «загального» характеру значно обмежений бюджет, певна продукція випадає і, таким чином, звільняє локацію для демонстрації інших товарів. До чого це веде? Кліки фактично не змінюються, проте робляться по відношенню до іншої продукції, можливо, менш ефективними. Плюс до того ситуація виявляється ще прихованішою, оскільки обсяг трафіку не змінюється. Кампанії можуть бути призначені для товарів, що демонструють неефективність, при цьому краще функціонують з іншими категоріями.

Коли продукція об'єднана в групи, то практично не помітним стане вилучення незначної частки товарів.

Як уникнути неприємної ситуації?

Це зробити нескладно. Важливо на рівні облікового запису систематично стежити за тим, яка саме продукція представлена ​​до демонстрації, а яка – ні. Важливо це не на рівні самої кампанії, а саме – облікового запису. Категорії просто так міняти не слід. Також важливо побудувати в такий спосіб структуру кампаній, щоб у ситуації, що склалася, товар виходив на потрібні показники.

Інші новини:

Коментарі: