04.03.2023
До поліції звернувся 52-річний чоловік. Потерпілий розповів, що до нього на мобільний телефон надійшов дзвінок від невідомого. Під час розмови останній назвався співробітником банку.
Зловмисник повідомив, що карта потерпілого заблокована, так як хтось намагався зняти з неї значну суму грошових коштів, а для її розблокування необхідно виконати певний алгоритм дій.
Враховуючи, що аргументи невідомого були дуже переконливими та для прийняття рішення був вкрай обмежений час, заявник, нічого не підозрюючи, виконав усі вказівки, які надходили під час телефонної розмови.
Як наслідок, через деякий час, з банківського рахунку потерпілого зникли гроші в сумі 100 тисяч гривень.
Поліція вкотре звертається до громадян та нагадує, що працівники банку ніколи не телефонують з проханням назвати конфіденційну інформацію. У разі подібних телефонних дзвінків потрібно завершити розмову та звернутися до свого банку з даного приводу.
Читайте нас також в ТЕЛЕГРАМ
Читайте нас також в ІНСТАГРАМ
Джерело: Сумські дебати - debaty.sumy.ua
Інші новини:
22.11.2024 “Шахеди” атакували житловий мікрорайон Сум
22.11.2024 У Сумах відомо про ще одну загиблу людину внаслідок атаки “Шахедів”
22.11.2024 Атака “Шахедів” на Суми: дві людини загинули, 10 поранених
22.11.2024 У Сумах розпочинає роботу штаб з ліквідації наслідків ворожих ударів
22.11.2024 У Сумах через влучання “Шахеда” перекрили рух проспектом Свободи