66% скарг мешканців Сумщини до Держпродспоживслужби за рік задовольнили

15.03.2023

З 15 березня 2022 року до 15 березня 2023-го до Держпродспоживслужби звернулися понад 1200 мешканців Сумщини, повідомили у відомстві. 

Сумчанин Григорій в одному з магазинів автотоварів придбав датчик масового повітря вартістю 2040 гривень. Розповів: “При покупці не отримав чеку від продавців і лише в усній формі продавець пообіцяв в разі того, коли запчастина не підійде, без проблем замінити”.

За його словами, запчастина виявилася несправною і її відразу довелось повертати. “Автомобіль не працював при її встановленні. І коли я намагався повернути запчастину продавцю та отримати сплачені кошти, продавець відмовився від повернення, зауваживши, що потрібно робити експертизу. Мовляв, можливо, я сам її зіпсував, хоча подібного нічого не було. Нині не маю гарантій, чи повернуть мені гроші. Крім того, чек мені виписали лише того дня, коли я прийшов за поверненням коштів, а не тоді, коли купував цю запчастину”.

Законом передбачено, що первинну правову допомогу надає відділ з питань захисту прав споживача, пояснив Володимир Єщенко, начальник управління захисту прав споживача та контролю за регульованими цінами Держпродспоживслужби у Сумській області.

“Загалом кількість скарг щороку зростає. З 15 березня 2022 року по 15 березня 2023 року надійшло 1227 скарг, з них 66% були задоволені. Вони були обґрунтовані. 24% цих скарг не потребували реагування, а просили роз’яснення і консультації. Вони були надані. Інші 10% були необґрунтовані або направлені за належністю в інші органи”, — сказав Володимир Єщенко.

За інформацією Володимира Єщенка, найбільш проблемні випадки розглядаються в суді. Таких минулоріч було 4. Запчастину, яку придбав сумчанин Григорій, відправили на експертизу.

suspilne.media

Читайте нас також в ТЕЛЕГРАМ

Читайте нас також в ІНСТАГРАМ

Джерело: Сумські дебати - debaty.sumy.ua

Інші новини:

Коментарі: