У Шостці школа №9 отримала грант на придбання STEM-обладнання у розмірі 108 тис. грн

16.03.2023

Проводять метеорологічні досліди, експерименти з використанням цифрового мікроскопу, працюють з роботами та різноманітними конструкторами. Такі можливості у учнів Шосткинської школи №9 з’явилися завдяки гранту, який виграв навчальний заклад, і в рамках якого було закуплене STEM-обладнання на суму майже 108 тис. грн.

Виграти грант – це не так просто, як здається на перший погляд, говорить директорка школи №9 Галина Бондар. Передує цьому кропітка і титанічна праця усього колективу. “Ми постійно розвиваємося, рухаємося вперед – беремо участь у всеукраїнських та міжнародних заходах, експериментах, інноваціях. Вони дають можливість отримувати такі гранти або брати участь у різних розвиваючих програмах», – розповідає керівник.

Тож, перемога у проєкті «Україна майбутнього», завдяки якій школа №9 отримала грант, стала своєрідним продовженням розвитку STEM-ініціативи у навчальному закладі. «Цей проєкт ініційований «ДівчатаSTEM» від ГО Центру Розвитку корпоративної соціальної відповідальності та за фінансової підтримки Mondelez Fundation», – зазначає пані Бондар.

Заклад оформив усі необхідні документи та пройшов відбір. Сума гранту становить 108 тис грн.

В доволі стислі терміни педагогам потрібно було підібрати потрібне обладнання, пояснити грантодавцям його необхідність у освітньому процесі, а також знайти бенефеціара – на рахунок якого міжнародні донори могли б перевести кошти. «За умовою грантодавців, гроші вони мають право перевести тільки на рахунок неприбуткової благодійної організації. Тож, нам на допомогу прийшли дівчата з ГО «З любов’ю у серці м.Шостка» – Олена Вареник та Тетяна Макарюк. Дякуємо, що вони погодилися пройти разом з нами цей шлях», – підкреслює Галина Бондар.

В результаті навчальний заклад замовив усе необхідне STEM-обладнання, а саме – модульні конструктори, набір для метеорологічних дослідів, цифрові мікроскопи, комплекти з робототехніки, хімічні реактиви та багато іншого. «Тут є прилади і для вивчення математики, і фізики. А від цифрових мікроскопів вчителі біології та географії просто у захваті. Конструювання – це велике поле діяльності для мене, як для вчителя математики», – розповідає керівник.

Школярі вже активно опановують нове STEM-приладдя. Наприклад, другокласники працюють з метеорологічною станцією та магнітним конструктором. Вони зізнаються, що такі експерименти їх заохочують до навчання.

А ще робота зі STEM-обладнанням розвиває просторову уяву дитини, її логіку, інтелект, допитливість, творче та технічне мислення.

На досягнутому педагогічний колектив навчального закладу зупинятися не збирається – адже на подальші ідеї і плани їх мотивують учні, які неабияк зацікавлені в таких креативних підходах до освітнього процесу.

shostkanews.city

Читайте нас також в ТЕЛЕГРАМ

Читайте нас також в ІНСТАГРАМ

Джерело: Сумські дебати - debaty.sumy.ua

Інші новини:

Коментарі: