За результатами НМТ-2023 Сумщина посіла 6 місце серед областей України

27.10.2023

На засіданні колегії обласного Департаменту освіти і науки обговорили підсумки національного мультипредметного тесту.

Так, за результатами проведення НМТ-2023 Сумщина посіла 6 місце серед областей України із середнім балом – 140,8. Найвищу оцінку 200 балів здобув 91 учасник, зокрема 86 випускників закладів загальної середньої освіти та 5 випускників минулих років. Усього по області з одного навчального предмету одержали 200 балів 83 учасники, із двох – 6, із трьох – 2 учасники.

Найбільше 200-бальних результатів учасники одержали з математики – 43, дещо менше з української мови – 35, з англійської мови – 16, 4, з історії України, біології, хімії, німецької мови (по одному результату).

При цьому результати Сумщини з хімії, іспанської мови, математики, німецької мови, української мови є кращими за середній по Україні показник. Ми посідаємо відповідно 2, 3, 5 та 9 місця у всеукраїнському рейтингу.

Разом із тим, нижче середнього значення виявилися досягнення з історії України, біології, фізики та англійської мови. Відповідно у рейтингу область посіла 12, 14, 16 та 17 місця.

За підсумками НМТ визначено також громади, де успішність складання тесту є високою одночасно з усіх навчальних предметів, внесених для проходження тестування. Найвищою є результативність складання НМТ у Путивльській, Глухівській, Роменській, Свеській громадах. Нижчі результати отримали учні в Буринській, Ворожбянській, Великописарівській, Хотінській громадах.

Під час обговорення підсумків національного мультипредметного тесту заступник голови ОВА Олена Бойко подякувала освітянам Сумщини за підготовку та належне проведення НМТ, дотримання заходів безпеки при складанні тестів.

Вона наголосила, що будь-який рейтинг це, перш за все, вказівник для вдосконалення, покращення результатів та роботи над помилками. На основі узагальнених підсумків мультипредметного тесту кожен навчальний заклад має можливість проаналізувати загальну картину результатів, співставити свої досягнення, зробити відповідні висновки та накреслити план для подальшої роботи.

«Дійсно, ми не можемо вплинути на інтенсивність ворожих обстрілів чи кількість повітряних тривог, які, на жаль, відображаються і на освітньому процесі та якості знань. Але є певні речі, які варто проаналізувати і взяти до уваги у подальшій роботі. Це стосується забезпечення кадрами у школах, рівня мотивації учнів, ефективної організації різних форм навчання тощо», – зазначала Олена Бойко.

Особливу увагу посадовець звернула на забезпечення педагогів та учнів гаджетами для здійснення дистанційного навчання, та як це могло вплинути на якість отриманих знань. Тож вона доручила проаналізувати рівень оснащення сучасними технічними засобами учасників освітнього процесу та розробити відповідні пропозиції щодо покращення ситуації.

«Останнім часом завдяки партнерству держави та міжнародних донорів нам вдалося значно покращити забезпеченість педагогів сучасними ноутбуками для проведення занять. Наразі закордонні партнери продовжують відповідну підтримку, тож давайте окремо опрацюємо саме потреби учнів, які першочергово потребують ноутбуків чи планшетів. Особливо дітей з прикордоння та з сімей, які знаходяться у складних життєвих обставинах. На основі цих даних ми зможемо предметно комунікувати з благодійниками, озвучити свої потреби і розраховувати на допомогу», – звернулася до присутніх освітян заступниця голови ОВА.

Читайте нас також у ТЕЛЕГРАМ

Читайте нас також в ІНСТАГРАМ

Джерело: Сумські дебати - debaty.sumy.ua

Інші новини:

Коментарі: