16.01.2024
Українські банки набрали обертів у своєму технічному прогресі. Як бджоли, які квапляться заповнити вулик, вони швидко впроваджують найновіші цифрові знахідки на ринку ПО. Їх мобільні додатки з безліччю функцій бережуть наш час, а віртуальні помічники завжди готові вирішити всі проблеми. Банки впроваджують перевірені продукти для захисту даних, щоб гарантувати безпеку онлайн-транзакцій і особистої інформації клієнтів. Все це було б нереально без тих, хто створює програмне забезпечення для фінансових установ.
Хто стоїть за втіленням в життя цифрових продуктів для банків та що пропонують компанії сьогодні – читайте у статті.
Внесок розробників
За кожною зручною онлайн-операцією, мобільним додатком чи безконтактною платіжною системою стоять команди професіоналів. Серед них:
Внутрішні ІТ-команди. Що вони роблять? Створюють та оптимізують різноманітні продукти та системи. Наприклад, вони можуть розробляти програмне забезпечення, створювати системи захисту даних, вирішувати технічні проблеми, які виникають у працівників та замовників. Внутрішні ІТ-команди щодня працюють над створенням та вдосконаленням цих продуктів.
Банківські аналітики – це люди, які допомагають банку придумати нові круті послуги та продукти, які точно сподобаються клієнтам і як змінюється ринок. Вони вивчають, як клієнти витрачають гроші та чого вони очікують від банку. Потім цю інформацію використовують, щоб допомогти банкам створити послуги та продукти, які будуть корисними.
Аутсорс ІТ-компанії також є фундаторами створення програмного забезпечення для фінансових установ. Замість того, щоб мати свою власну команду ІТ-спеціалістів, компанія може взяти на роботу зовнішню організацію (аутсорс ІТ-компанію), яка виконуватиме всю необхідну роботу. Однією з таких компаній є UNITY-BARS. Її фахівці вже протягом 30 років розробляють передове ПО для банків.
Цифрові продукти для банків
ІТ-шники у фінансовій сфері роблять так, щоб всі банківські послуги були доступні у смартфоні або ноутбуці. Розглянемо на прикладах:
інтернет-банкінг і мобільні додатки. Всі вже звикли до цієї зручної функції, але колись перевірка балансу свого рахунку, переказ грошей і оплата рахунків прямо з телефону було чимось нереальним. Не треба стояти в черзі в банку – все можна зробити в декілька кліків;
безконтактні платіжні системи: оплата за покупки махом свого телефону або картки біля терміналу – ще одна супер-зручна функція. Швидко, просто і не потрібно носити готівку;
чат-боти та віртуальні помічники – розумний робот, який готовий допомогти 24/7;
система віддаленого сервісу, як-от corp2. Це система, завдяки якій можна керувати своїми банківськими рахунками в будь-який час і з будь-якого місця. Вся інформація між клієнтом та банком захищена і не потрапить до рук хакерів тощо.
Деякі компанії роблять продукти з нуля під ключ і впроваджують їх в банки. Гарний приклад – це система автоматизації банку. Це готове рішення для фінансових установ, яке має багато переваг:
працює на дуже надійних комп’ютерних системах, що зберігають дані.
можна легко налаштовувати систему під свої потреби;
швидко поєднуються з іншими системами;
система використовує найновіші і найефективніші методи та інструменти;
легкий доступ до системи через інтернет;
легке з’єднання з державними установами;
відповідає сучасним стандартам безпеки.
Цифрові продукти полегшують життя, мало хто з цим не погодиться. Завдяки IT-фахівцям, розробникам ПО, та аутсорс-командам на кшталт UNITY-BARS, можна не турбуватися про свої фінанси і зосередитися на інших важливих речах.
Джерело: Сумські дебати - debaty.sumy.ua
Інші новини:
21.11.2024 За ніч і ранок зафіксовано 26 вибухів у двох громадах Сумщини
21.11.2024 На Сумщині відмінили аварійні відключення. Продовжують діяти погодинні
21.11.2024 Який стан постраждалих сумчан унаслідок ракетного удару 17 листопада
21.11.2024 У Сумах затримали сп’янілого водія BMW
21.11.2024 “Мріяла стати криміналістом”: однокласники загиблої у Сумах Анастасії Боровик розповіли про дівчину