Під час повітряної тривоги сумський водоканал працює зі споживачами дистанційно

07.08.2024

Під час повітряної тривоги прийом споживачів водоканалом не здійснюється.

Але комунальники оіцяють обов’язково опрацювати всі звернення в онлайн-форматі.

Нагадуємо актуальні канали зв’язку:

Viber, Telegram: надсилайте повідомлення за номерами: 050 307-63-97 або 067 548-20-78 (для фізичних осіб) та 050 396-38-91 (для юридичних осіб). Обов’язково вказуйте контактний номер телефону, адресу або особовий рахунок

Електронна пошта: надсилайте звернення на електронну адресу callcentre-voda@ukr.net (для фізосіб) та ur_voda_sumy@ukr.net (для юросіб).

Офіційний сайт водоканалу: залишайте онлайн-заявку на вебсайті підприємства vodokanal.sumy.ua в розділі «Задати нам питання» або «Зворотний зв’язок»

Телефони: з питань абонентського обслуговування дзвоніть до операторів: 700-156; 050 342-34-48; 700-157; 050 342-31-38; 700-158; 050 447-40-42; 067 576-10-56

Телефони аварійно-диспетчерської служби: 050 407-81-10, 067 548-21-12.

Секретар водоканалу відповість вам за номером: 700-181.

Підписуйтесь на нас у ТЕЛЕГРАМ

Підписуйтесь на нас в ІНСТАГРАМ

Джерело: Сумські дебати - debaty.sumy.ua

Інші новини:

Коментарі: