21.08.2024
До територіальних підрозділів поліції Сумщини минулої доби звернулося п’ять мешканців області. Переважна більшість з них побачили оголошення у месенджері «Viber» щодо можливості отримання матеріальної допомоги за допомогою державних програм чи міжнародних організацій. Таким чином потерпілі втратили більш ніж 63 тисячі гривень.
Заявники розповідали, що у месенджері «Viber» в одному з чатів натрапляли на оголошення про надання матеріальної допомоги. Зацікавившись цією можливістю, вони переходили за посиланням у вказаному оголошенні на сторонній сайт, де вказували дані необхідні для входу начебто до їх особистого кабінету в банківському сервісі «Приват 24». Виконавши усі вказівки, з їх банківської картки зникали гроші.
У схожу прикру ситуацію втрапила й інша потерпіла. Після переходу за посиланням їй надійшов телефонний дзвінок начебто для підтвердження входу до «Приват 24», на що остання погодилася та надала дозвіл. Наступного дня заявниці зателефонували нібито з Клієнтської підтримки, вона під час телефонної розмови виконала вказівки свого співрозмовника, після чого її телефон вимкнувся. Після перезавантаження телефону жінка зателефонувала на гарячу лінію «Приватбанку» та дізналася, що невстановлена особа неправомірно перерахувала певну суму грошей з її банківського рахунку.
Підписуйтесь на нас у ТЕЛЕГРАМ
Підписуйтесь на нас в ІНСТАГРАМ
Джерело: Сумські дебати - debaty.sumy.ua
Інші новини:
21.11.2024 За ніч і ранок зафіксовано 26 вибухів у двох громадах Сумщини
21.11.2024 На Сумщині відмінили аварійні відключення. Продовжують діяти погодинні
21.11.2024 Який стан постраждалих сумчан унаслідок ракетного удару 17 листопада
21.11.2024 У Сумах затримали сп’янілого водія BMW
21.11.2024 “Мріяла стати криміналістом”: однокласники загиблої у Сумах Анастасії Боровик розповіли про дівчину