В Охтирці працюють над свторенням власного бренду

29.07.2025

Охтирка працює над власним брендом разом із Міжнародною організацією з міграції (МОМ)

У місті відбулась зустріч Ради розвитку громади за підтримки IOM Ukraine, під час якої обговорювали, як підвищити впізнаваність Охтирки, залучити інвестиції та підтримати ВПО через розвиток бренду громади.

Мета – зробити Охтирку впізнаваною як простір із сильним індустріальним, культурним і природним потенціалом.

Брендинг – це не про логотип, а про створення сильної репутації, що відкриває нові соціальні, економічні та партнерські можливості.

До процесу долучені фахівці та активні мешканці, які здобувають нові знання з брендінгу.

МОМ – міжнародна організація, яка підтримує громади, що постраждали від війни, та допомагає ВПО в Україні.

okhtyrka.net

Підписуйтесь на нас у ТЕЛЕГРАМ

Підписуйтесь на нас в ІНСТАГРАМThe post В Охтирці працюють над свторенням власного бренду first appeared on Сумські Дебати.

Джерело: Сумські дебати - debaty.sumy.ua

Інші новини:
30.10.2025 Світло за розкладом: Сумщина переходить на погодинні відключення
30.10.2025 Атака на енергетику України: росіяни вдарили по чотирьох ТЕС одразу
30.10.2025 Сумщина знову під ударами: ніч, що забрала життя
30.10.2025 Прожила у своєму домі ціле століття: евакуювали 100-річну жінку з Великописарівської громади
30.10.2025 У Ямпільській громаді попрощалися із захисником Вадимом Савченком
30.10.2025 «Світлофори замість дронів?»: заступник голови райради розніс владу Сум за “геніальні” рішення

Коментарі: