В Охтирці працюють над свторенням власного бренду

29.07.2025

Охтирка працює над власним брендом разом із Міжнародною організацією з міграції (МОМ)

У місті відбулась зустріч Ради розвитку громади за підтримки IOM Ukraine, під час якої обговорювали, як підвищити впізнаваність Охтирки, залучити інвестиції та підтримати ВПО через розвиток бренду громади.

Мета – зробити Охтирку впізнаваною як простір із сильним індустріальним, культурним і природним потенціалом.

Брендинг – це не про логотип, а про створення сильної репутації, що відкриває нові соціальні, економічні та партнерські можливості.

До процесу долучені фахівці та активні мешканці, які здобувають нові знання з брендінгу.

МОМ – міжнародна організація, яка підтримує громади, що постраждали від війни, та допомагає ВПО в Україні.

okhtyrka.net

Підписуйтесь на нас у ТЕЛЕГРАМ

Підписуйтесь на нас в ІНСТАГРАМThe post В Охтирці працюють над свторенням власного бренду first appeared on Сумські Дебати.

Джерело: Сумські дебати - debaty.sumy.ua

Інші новини:
21.08.2025 Марину Гладун та її тренера відзначили за історичну перемогу на чемпіонаті Європи з пляжного волейболу
21.08.2025 У Лебедині на День міста зібрали 20 000 гривень для 47-ї бригади
21.08.2025 Волонтери «Шостка Добро» оголосили благодійну лотерею до Дня Незалежності
21.08.2025 Заклади освіти в Сумах стали ціллю росіян: чи можливо їх відновити
21.08.2025 У Конотопі презентували концепцію оновлення Привокзальної площі
21.08.2025 Для Охтирського музею за 50 тис. грн реставруватимуть килим XIX століття

Коментарі: