Які матеріали найкраще підходять для виробництва упаковки

27.08.2025

Завдяки необмеженим можливостям при створенні пакування коробки давно перестали бути лише елементом захисту товару під час транспортування. До прикладу, в кондитерській сфері стильне пакування є частиною брендингу, способом комунікації з клієнтом і навіть конкурентною перевагою. Споживач очікує, що десерт приїде цілим, свіжим і привабливо запакованим, тому вибір матеріалу і дизайну для коробок потребує особливої уваги будь-якого виробника.

Основні вимоги до матеріалів в кондитерських упаковках

Перше враження від коробки часто впливає на рішення клієнта замовити товар повторно, тому у маркетингу цей ефект називається “моментом істини”. Якщо взяти до прикладу гофрокартон від “Карт-Пак”, цей матеріал відповідає усім вимогам, що виставляються до презентабельного пакування. Додатковим плюсом у разі вибору цього матеріалу є висока міцність і стійкість до навантажень, що дозволяє безпечно транспортувати великі торти завдяки багатошаровій структурі, стійкій до деформацій.

Для того, аби розуміти в чому відмінності різних матеріалів, пропонуємо ознайомитись які бувають різновиди картону і в чому їх особливості. Поміж найбільш поширених матеріалів, що використовуються для виготовлення коробок, на сайті виробника пакування https://kartpac.com.ua/ua/ можна виділити целюлозний картон білого кольору, крафт-картон, ламінований картон і мікрогофрокартон.

Аби обрати поміж такого різноманіття найбільш вдалий варіант матеріалу, зверніть увагу на такі вимоги:

матеріал має витримувати вагу тортів чи інших десертів, а також захищати від механічних пошкоджень;

упаковка повинна бути безпечною для контакту з харчовими продуктами;

матеріал має бути легким в обробленні задля виготовлення зручних у використанні конструкцій;

естетичні характеристики та можливість брендування додають привабливості продукт.

Таким чином, матеріал має вплив не лише на збереження десертів, а також допомагає сформувати перше враження у споживача. У сучасних маркетингових стратегіях відповідність упаковки цінностям бренду є ключовою вимогою. До прикладу, eco-friendly кондитерські обирають крафт-картон як частину свого позиціювання.

Екологічність та безпечність сучасних пакувальних матеріалів

Сьогодні близько 70% споживачів надають перевагу брендам, що використовують екологічні матеріали. Поміж переваг пакування, виготовленого з екологічного картону, варті уваги такі:

безпека для здоров’я завдяки відсутності токсичних домішок у складі;

можливість легкого вторинного перероблення;

формування позитивного іміджу бренду серед екосвідомих клієнтів. 

Маркетологи зазначають, що компанії, які додали на коробки позначку “100% recyclable”, відзначають зростання рівня лояльності клієнтів на 15-20%. Такий підхід працює, як сигнал, що бренд дбає не лише про продукт, а також і про екологію.

Таким чином, при виборі матеріалів для пакування важливо враховувати всі фактори, що поєднують безпеку продукту, естетику коробки та вираження цінностей бренду.The post Які матеріали найкраще підходять для виробництва упаковки first appeared on Сумські Дебати.

Джерело: Сумські дебати - debaty.sumy.ua

Інші новини:
08.11.2025 У Сумах знеструмлені кілька об’єктів водоканалу
08.11.2025 На Сумщині ввели аварійні відключення світла
08.11.2025 Майже доба тривога, 31 населений пункт під обстрілами: безпекова ситуація в Сумській області станом на ранок 8 листопада
08.11.2025 На Сумському напрямку українські оборонці відбили сім атак росіян
08.11.2025 Пауерліфтери Сум вибороли медалі на чемпіонаті України
08.11.2025 Внесені зміни до графіку погодинних вимкнень світла на 8 листопада

Коментарі: