Стікери: завжди актуальний інструмент маркетингу

21.06.2019

Ми настільки звикли до оточуючого нас різноманіття, що просто не помічаємо наскільки часто зустрічаємо стікери та наклейки у своєму житті. Етикетки на продукції, інформаційні матеріали у офісі, реклама на вулиці найчастіше реалізовані саме через цей продукт типографії.

Які бувають наклейки?

Сьогодні використовуються стікери трьох типів:

  • - самоклеючий папір чи плівка. Оптимальний варіант для наклейок з нетривалим терміном експлуатації. Плівка більш стійка до механічних ушкоджень і дещо вища в ціні, тому принципової різниці між нею та папером немає;
  • - наклейки з ламінацією чи УФ покриттям. Оптимальний для використання на вулиці. Такі стікери нормально переносять нетривалий контакт з водою, не вигорають на сонці та довго зберігають привабливий зовнішній вигляд;
  • - з плотерною порізкою. Один з найкращих варіантів для використання на масових заходах: дуже зручні в експлуатації та вирізняються стильним зовнішнім виглядом, так як наклейки можуть вирізатись будь-якої нестандартної форми.
типографії.

Замовити наклейки будь-якого формату Ви можете у типографії DPI. Менеджери компанії допоможуть вам з вибором оптимального матеріалу, формату та розрахують вартість виконання замовлення. Також до послуг клієнтів команда дизайнерів, яка допоможе виготовити макет стікера та підібрати найкращий дизайн до нього.

Читайте также:

Комментарии: